Friday, 9 September 2011

Cum repari o unghie rupta?

Unghie rupta? Toate avem problema asta din cand in cand si de fiecare data trebuie sa ne taiem unghiile pentru ca arata foarte inestetic. Eu am reusit sa-mi rup unghia intr-o bricheta si "plangand" mi-am amintit ca am vazut candva pe un blog cum poti repara unghia. Asa ca am facut exact ce mi-am amintit. De ce avem nevoie: o forfecuta, pila, un pliculet de ceai si lipici.

Cum nu mai retineam exact tehnica am facut exact ce mi s-a parut mie normal. Am golit pliculetul de ceai si am taiat din el o bucata cat sa imi acopere unghia perfect. M-am spalat bine pe maini, am pilit unghia sa aiba aderenta mai mare si m-am apucat de lipit. Nu stiu ce fel de lipici trebuia folosit asa ca am folosit ce am avut in casa. Am lipit bucatica de pliculet de ceai pe toata unghia si am asteptat sa se usuce. Dupa ce se usuca perfect (eu nu prea am avut rabdare si am stricat putin) trebuie pilita putin si dat un strat de base coat.

Cam asa arata unghia mea rupta (sorry pe chestia neagra dar eram facuta cu crackle negru si nu s-a mai luat de acolo). Se vede ca nu prea am avut rabdare sa intind bucatica de pliculet pentru ca a facut cute. Dupa ce se usuca si base coat-ul putem folosi orice fel de oja. Eu am optat pentru una roz de la Rimmel.

Per total a iesit foarte bine zic eu. Daca aveam mai multa rabdare ar fi iesit insesizabil, dar o sa stiu data viitoare.
Ramane de vazut cat timp o sa ma tina acum :D