Saturday, 10 September 2011

Deborah Ultraliner vs MAC Blacktrack

Nu de mult mi-am cumparat gel linerul de la Mac si pot zice ca nu sunt mega extra super incantata de el precum ma asteptam. Asa ca am facut o comparatie intre acesta si fostul meu tus de la Deborah care este aproape terminat.
Cred ca se observa foarte usor care se intinde mai bine si mai frumos si care este negru mai intens. Partea de inconvenient este ca cel de la Deborah nu e prea rezistent la apa, dar nu am avut niciodata probleme sa mi se intinda la ochii. Am facut un mic experiment, am bagat mana sub apa si am dat cu degetul. Se vede cum se scurge de pe mana cel de la Deborah, pe cand cel de la MAC rezista foarte bine.
Ultima poza este facuta dupa ce m-am spalat bine cu apa si sapun. Se vede clar diferenta. Totusi cred ca il prefer pe cel de la Deborah :D