Thursday, 6 October 2011

Cosmetic Plant

Am de foarte mult timp aceste patru creme de la Cosmetic Plant insa abia acum m-am gandit sa spun cateva cuvinte despre ele. Tin sa precizez de la bun inceput ca acest post nu este sponsorizat, este doar parerea mea despre aceste produse.
O sa incep cu crema mea preferata si anume Crema pentru maini cu ulei de catina si masline. Nu am sa reproduc ce ne promite producatorul, gasiti foarte simplu cu un search asta. Eu am un ten foarte ciudat iar primavara si toamna mainile mele arata oribil, mi se usuca ingrozitor, uneori fac chiar si crapaturi dureroare pe maini (uneori imi mai si sangereaza). Va imaginati ca e un chin, defapt a fost pentru ca de cand am descoperit aceasta crema nu mai am astfel de probleme. Da, mi se mai usuca mainile, dar imediat ce ma dau cu crema devin moi si catifelate, iar ce e mai important efectul dureaza. Am mai incercat o multime de creme si toate aveau efectul de scurta durata, chiar si din cele scumpe si degeaba. O recomand din toata inima, e geniala si a fost doar 7 lei! Sorry pentru poza, dar crema a fost tinuta in geanta (arata ca dupa razboi.. i know).A doua crema este Crema Gommage cu extract de galbenele. Cred ca e prima mea crema cumparata de la Cosmetic Plant. Nu am prea multe de zis despre ea, face exact ceea ce zice, exfoliaza fin fata (eu o folosesc mai mult pe nas pentru ca acolo fac tot felul de cojite iritante) dar in acelasi timp o si hidrateaza. Imi place mult, imi lasa nasucul fin ca al unui bebelus. Si asta e tot 7 lei.
(am pus si poza asta, nu stiu daca se vad bine particulele exfoliante)
A treia este un exfoliant corporal cu extract de cafea verde care imi place la nebunie. Il folosesc in timpul dusului o data pe saptamana sau o data la doua saptamani, depinde cum imi amintesc. Personal particulele exfoliante mi se par destul de mici, eu inainte imi faceam gommage cu cafea macinata si ulei de bebelus. V-am adaugat o poza sa vedeti cum arata particulele celor doua creme de gommage.Ultima este o crema contur pentru ochii. Sincer nu prea o folosesc deci nu-mi pot da cu parerea despre ea. Rau nu-mi face oricum :DVoi ce creme aveti de la Cosmetic Plant? Va plac? Eu le-as mai cumpara pe acestea cu siguranta, dar as mai incerca si alte produse :D Daca nu stiti despre ce e vorba dati click AICI, dar ma indoiesc..