Friday, 28 October 2011

Giveaway winner!!

Salut fetele! Am avut ceva de lucru cu aceasta lista, am intampinat si cateva probleme, unele dintre voi nu mi-ati trimis linkul cu share sau nu ati dat like la pagina de facebook dar am zis ca de data asta am sa trec peste. Dar e ultima data, nu e corect fata de cele care au facut totul asa cum trebuia. Data viitoare sa fiti putin mai atente.
Aceasta este lista participantelor, au fost 108 entry-uri.

Imi cer scuze de pe acum , habar nu am cum se filmeaza extragerea... Asa ca am randomizat lista castigatoarelor de 3 ori si apoi am ales un numar astfel incat sa nu conteze ordinea in care v-ati inscris.
Aceasta este lista obtinuta dupa randomizari:

Si acum...numarul extras de random si castigatoarea este:

Felicitari!! Se pare ca ai avut noroc pana la urma! Astept sa ma contactezi :*