Friday, 21 October 2011

Halloween nails (2) - pumpkins!

Partea a doua cu unghiile de halloween. Cand am inceput sa fac unghiile astea aveam cu totul altceva in minte, dar pe parcurs m-am tot razgandit. Sper sa va placa rezultatul final :D
Am inceput cu un oarecare cerc portocaliu pe unghie de la care am dezvoltat.
Am completat apoi partea de langa viitorul dovlecel cu un lac sclipicios. Eu am ales unul cu particule albastre, nu prea stiu de ce. Asa mi s-a parut mie atunci potrivit.
Am facut apoi niste dungi pe dovlecel cu o alta nuanta de portocaliu pentru a pa putina dimensiune acestuia.
Am desenat coditele cu negru, iar apoi am dat peste cu un verde mai transparent, tot pentru a da putina dimensiune.
Si acum sa desenam fata dovleceilor! Am uitat sa spun ca detaliile le-am desenat cu o pensulica subtire. Acestia sunt pasii prin care am desenat fata. Am facut prima data niste liniute pe care le-am dezvoltat in niste triunghiuri pe care apoi decat le-am umplut cu negru.
Si acesta este rezultatul final. Ce ziceti? Arata dragut?:D Am facut fetele cam diferite, dar promit ca data viitoare o sa ma straduiesc mai mult!