Wednesday, 19 October 2011

Halloween nails (1)

Zilele trecute a venit Aetana pe la mine si ghiciti ce am facut? Ne-am facut unghiile bineinteles.
Imi cer scuze de acum pentru ca nu mai stiu unde am vazut ideea asta acum cativa ani, deci nu pot sa va dau link.
Pentru azi v-am pregatit unghii cu dinti de vampir. Cam asa arata
.
Am facut si un mic tutorial pentru fetele care vor sa le incerce.
Am inceput bineinteles cu un base coat peste care am dat doua straturi de oja visinie. Pot spune ca am oja asta de ceva vreme dar abia acum m-am indragostit de ea, cu siguranta imi voi face unghiile cu ea cat de curand. M-am cam mazgalit cu ea dar..ma iertati nu?

Apoi cu o pensula subtire am desenat cu alb dintii de vampir.
Cu aceasi pensula am desenat cu oja rosie sange pe dintii de vampir. Am incercat sa fac niste picaturi dar mi-au iesit foarte fail.Sper ca v-au placut! O sa mai urmeze si alte posturi de genul :D