Monday, 10 October 2011

MAC Blactrack vs Essence Midnight in Paris

De ceva vreme am dezvoltat o adevarata pasiune pentru tusuri. Si cum cel de la MAC nu mi-a fost suficient am mai luat de curand unul de la Essence. La doar 2.5 euro nu prea avea ce sa dea gres. M-am gandit ca daca nu e bun asta e, de banii astia imi luam un pachet de tigari (i know, bad habbit). Ghiciti ce? Surpriza! Tusul este foarte bun desi cred ca v-ati dat seama deja avand in vedere ca il compar cu MAC.
Pentru inceput sunt diferite cand vine vorba de consistenta, cel de la MAC este mult mai dens. Am avut o surpriza cand am bagat pensula in cel de la Essence si am vazut cum se afunda pana la jumatatea borcanelului. Dar oricum cea mai mare diferenta este pretul! MAC - 16 euro iar Essence 2.5 euro. Diferenta enorma zic eu.
Ca aspect..hmm..arata cam la fel, chiar mai bine arata cel de la Essence. Poate pentru ca datorita consistentei se intinde mai bine. Sunt amandoua mate si rezistente la transfer ba chiar si la apa.
Si ca sa vedeti cam cat de rezistente sunt m-am spalat frumos pe maini cu apa si sapun. Pot spune ca am insistat ceva. Asta e rezultatul: Un singur lucru mai trebuie sa vad. Daca se usuca in timp (asa am auzit de cel de la ELF insa despre acesta..nimic). Iar un pont pentru fetele care au de la ELF, tusul gel trebuie depozitat cu capacul in jos.
Nu stiu daca am lamurit pe cineva cu ceva insa daca vreti tus cel va recomand sa il luati pe cel de la Essence.