Monday, 24 October 2011

New Nail Polish!

Zilele trecute am intrat intr-un magazin si bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu-mi cumpar cateva oje. Am zis ca nu mai cumpar nici macar una, dar iar am "pacatuit". Aveau atat de multe nuante incat cu greu m-am hotarat ce culori sa-mi cumpar. Am optat prima data pentru una rosie pe care o ador, mi se pare nuanta perfecta de rosu. Pe aceasta vreau sa o folosesc la halloween, nu am idee inca ce vreau sa fac cu ea, dar sper sa ma hotarasc intre timp. Pe langa cea rosie mi-am mai luat una mov inchis aproape negru, un mov mediu, una roz (bineinteles ca inca una roz de parca nu am destule) si una gri sclipicioasa. Toate cinci sunt de la Medusa si au facut doar 10 lei. Va imaginati acum de ce nu m-am putut abtine sa nu le cumpar!
Am facut si cateva swatches sa vedeti cum arata pe unghii! Pupici!