Monday, 17 October 2011

Review Lip Balm H&M

Eu nu prea folosesc rujuri, nu imi place cum imi sta asa ca balsamurile de buze sunt perfecte pentru mine. Am facut cateva poze la preferatele mele, trei la numar. Doua sunt de la H&M, iar celalalt este no name.
Cel no name seamana cu cele de la NYX, miroase a ceva dulce, nu-mi dau seama a ce exact si da buzelor un aspect rozaliu. Cel mai mult m-a atras la el forma de cupcake? placinta cu frisca si capsuni? Pretul nu stiu sa vi-l spun, eu l-am primit de la verisoara mea care stie ca ador orice in forma de cupcake!
Cele de la H&M miros cel putin demential, de multe ori doar imi bag nasul in ele si le miros. Daca imi amintesc eu bine am dat pe ele 2 sau 3 euro, un pret foarte bun pentru 16 respectiv 17,6 grame de produs.
Ce imi dispace este faptul ca trebuie folosite cu pensula si e cam incomod daca nu esti acasa. Nu imi place sa ma plimb cu pensulele dupa mine..
Si cam asa arata ..pe mana. Am pus o cantitate mai mare pentru ca nu surprindeam mai nimic in poza. Mi-ar fi placut sa nu aiba particule de sclipici dar la cum miros..merg si asa. Le folosesc seara, ziua nu-mi place sa fiu sclipicioasa :))