Saturday, 15 October 2011

Review pensule Cosmetic Style

Astazi vreau sa va arat un set de sapte pensule de la Cosmetic Style. Pentru o incepatoare ca mine sunt perfecte. Nu am foarte multe pensule, doar acestea si inca trei de la ELF. Pretul a fost de 45 lei, un pret foarte bun pentru niste pensule din par natural de bursuc. Singurul inconvenient este ca sunt travel size dar eu m-am obisnuit deja cu marimea lor. Le am de cateva luni de zile si abia daca le-au cazut cateva fire de par si asta ca am tras eu de ele sa vad daca le cad. Acestea vin intr-un brush roll foarte simplu, negru, cu un mic compartiment unde poti baga un blush si un fard deoarece compartimentul este micut.
Setul contine o pensula pentru pudra care are perii foarte densi si moi, numai buna. E o placere sa te mangai cu ea pe fata. Daca i-au cazut trei fire de par e bine.A doua pensule din set este cea de blush, bronzer, iluminator sau ce vreti voi, care la fel are perii desi si moi, este varianta putin mai subtire a pensulei pentru pudra.Urmatoarea pensula este cea pentru concealer pe care sincer am folosit-o doar de cateva ori, imi place sa aplic concealerul cu degetele. Pensula isi face treaba, dar na sunt obisnuita cu degetul :D
Urmatoarele trei pensule sunt pentru ochii, mai exact pensula de aplicare a fardului, pensula de blending si o pensula angled. Dintre acestea cel mai mult imi place cea angled, o folosesc pentru aplicarea tusului gel.Ultima pensula este cea pentru rimel pe care inca nu am folosit-o, deci nu am ce sa zic despre ea.
Cam asta e tot, tin sa va zic ca acest post nu este sponsorizat iar daca va intereseaza pensulele le gasiti AICI