Monday, 10 October 2011

Rimmel Ultra Shine Topcoat

Astazi vreau sa va arat un topcoat care mie mi se pare foarte foarte bun. Mi-am facut unghiile pe 4, azi fiind in 10. Adica am unghiile facute de 7 zile.. Ce oja rezista 7 zile pe unghii fara sa sara? Cel putin nu Medusa a mea de 2 lei, desi..ar trebui sa ii fac si ei un test de rezistenta. Va arat poze cu unghiile mele azi sa vedeti ce bine s-au mentinut. Tin sa subliniez faptul ca am facut curatenie generala la mine in camera, am reusit din pacate sa imi rup o unghie, dar oja tot nu a sarit. S-a ciublit putin intr-un loc unde mi-am ciublit eu unghia. Am avut chiar si pietricele pe unghie si a sarit doar una pe care sunt sigura ca am agatat-o eu cumva. Am invatat si faptul ca nu e bine sa muti mobila desculta, am reusit sa-mi rup o unghie si la picioare ca sa fie treaba treaba. Va las cu pozele si cu topcoatul minune! Pupici!