Friday, 14 October 2011

Sapun gelatina Lush

Am cumparat sapunul asta cand am fost in Italia, am intrat in buticul celor de la Lush si nu am putu iesi de acolo fara sa-mi iau ceva. Aveau atatea chestii dragute si frumos mirositoare incat era o placere sa stai acolo. In plus erau acolo doua persoane dragute ca vazatori care te spalau pe maini cu ce vroiai tu, te dadeau cu creme si tot tacamul. Din toate mi-au atras atentia aceste sapunuri care erau asezate pe o tava imensa, sapunuri gelatina imense pe diferite culori, un rasfat pentru ochii. Mi-am luat si eu o bucata, la propriu bucata, din cel mov sa vad cum e. Se foloseste exact ca un sapun normal, doar ca e mult mai fun si iti lasa pe maini un parfum destul de puternic. Ceea ce pentru mine nu e ok, imi plac parfumurile mai subtile.
Iar cand l-am cumparat sincer nu m-am uitat ce scria pe el "sesso e volentieri", ceea ce e scris foarte mare pe cutie. Sapunul asta te imbie la chestii naughty :))

In Romania am vazut ca se pot comanda de pe lush.ro. Pe voi va tenteaza ceva? Pe mine multee..mai ales balsamurile de buze si spumantele de baie.