Wednesday, 23 November 2011

Apidermaliv

In sfarsit a venit curierul si la mine, chiar credeam ca nu mai vine. Vazusem ca la toate trenderitele produsele ajunsesera de mult, la mine ba. Dar a venit astazi si bineinteles ca nu a gasit blocul, exact ce va ziceam, nimeni nu gaseste blocul meu pentru ca nici macar nu se afla pe strada pe care e trecut.
Am luat coletul, l-am desfacut repejor sa vad ce este inauntru (desi stiam foarte bine ce) si pam pam surpriza, una din cremele de calcaie se desfacuse si murdarise putin restul coletului. Norocul a fost ca pe vremea asta crema era aproape congelata asa ca pierderea nu a fost mare si nici nu m-am murdarit pana la coate. Am spalat frumusel produsele si mi-am bagat nasul putin de tot in ele ca trebuia sa fug la facultate. Bineinteles ca am luat cu mine balsamul de buze, el fiind singurul pe care l-am incercat pana la ora asta si pot sa spun ca il ador. M-a cucerit imediat, miroase foarte bine, se simte placut pe buze si hidrateaza perfect, cu siguranta o sa il cumpar!
O sa revin cu mai multe detalii atunci cand testez produsele!