Friday, 11 November 2011

Betisoare de urechi sau nu?

Pentru astazi am pregatit un post mai special, o sa vorbesc despre igiena urechilor. O dilema cu care ma confrunt eu de foarte mult timp, cu betisoare sau fara? Simt ca acest topic e ceva de genul: taiem cuticulele sau nu?

auddddddddddd

Mereu am avut impresia ca daca nu folosesc betisoare am urechile murdare, ba chiar am si o mica paranoia legata de acest lucru, am vazut la cateva persoane in copilarie urechile murdare si de atunci simt nevoia sa ma „scobesc” in urechi cu betisoare.

DA, stiu, nu e bine dar nu ma pot abtine. De fiecare data cand o fac imi fac morala singura in oglinda si cam atat. Medicii ORL nu ne recomanda folosirea betisoarelor pentru ca nu facem altceva decat sa ne impingem ceara inauntru, se formeaza dopuri sau ne ranim cu ele, facem leziuni ce nu sunt decat porti pentru bacterii. Am incercat si alte metode alternative: cea cu apa calduta si prosopul, sincer mi se pare imposibila, tot timpul am avut prosoape grosute pe care nu aveam cum sa le bag in ureche si astfel ramaneam uda si ma enervam la culme. O alta varianta ar fi Audispray, pe mine prima data m-a speriat acest dispozitiv. Am vrut sa dau in aer sa vad cum arata „puf-ul” si surpriza din recipient a sarit un jet la 2 m de mine. Am crezut ca o sa imi zboare timpanele, dar a fost chiar ok. Totusi nu am incredere in el, folosesc si Audispray dar si betisoare uneori, incerc sa o fac mai rar dar nu ma pot dezvata de ele.

Voi ati incercat Audispray? Sunteti de acord cu betisoarele? Sau ce alta metoda aveti voi pentru igiena auriculara? Astept sugestiile voastre.