Friday, 4 November 2011

Busy.

Imi cer scuze ca nu am mai avut timp de blog si de nimic.. si imi cer scuze si fetelor care asteapta ceva de la mine, dar am fost cam ocupata. Cu ce? Toxic Cupcake s-a apucat de pictat! Am primit o oferta sa pictez una din farmaciile Catena si am zis de ce nu? Asa ca ma intelegeti de ce nu am mai avut timp de nimic. Pot sa spun ca e foarte obositor, chiar nu ma gandeam. Am febra musculara groaznica la maini si picioare dar astazi am terminat. Yeey.. si se pare ca o sa fie vorba de mai multe farmacii. Nu am avut de facut mare branza, decat niste fire de iarba imense si frunze. Sa va arat ustensilele pe care le-am folosit, poza cu rezultatul am decat pe telefon dar nu am cablu la el, deci useless. Am folosit culori acrilice de la Polycolor care mi se par geniale si pensule Milan. Acrilicele Polycolor sunt foarte bune la orice, poti picta peretii cu ele dar iti poti picta si unghiile, genial nu? Atat pentru azi. V-am pupat!
LE: nu stiu de ce dar nu pot pune poze cu blogger :| (de asta sunt pozele aiurea)
DSC01845
DSC01846
DSC01847
DSC01849