Monday, 14 November 2011

Collection 2000 Lasting Colour Lipstick

De curand mi-am cumparat un ruj roz (cam pitzi el) de care am ramas foarte surprinsa. Este vorba despre Collection 2000 Lasting Colour Lipstick nuanta 8 Sweet Tart.
DSC01927
Eu nu prea folosesc rujuri si nu prea am cu ce sa il compar, dar din cele pe care le am acesta mi se pare cel mai bun, mai exact mai bun decat cel de la Farmasi, Seventeen si Kiko. Se intinde foarte bine si e foarte foarte cremos si rezista mult timp pe buze fara a fi nevoie de retusuri.
In poza cu blitz arata ca si cand ar avea particule de sclipici, nu am idee de ce, dar in cea fara blit se observa perfect ca este mat. Culoarea reala este cea din prima poza, din pacate nu am reusit sa surprind culoarea reala in pozele fara blit.
DSC01929
DSC01930
Un punct in plus il are pentru ca are factor de protectie 15 si pentru ca este rezistent la transfer. Urasc sa las urme pe pahare sau sa pup pe cineva pe obraz si sa las o mica "stampiluta" acolo.
Din pacate nu va pot spune pretul corect, eu l-am cumparat de la cineva si nu din magazin.
Ce spuneti? Va place? Sincer eu nu stiu cand o sa folosesc nuanta asta.