Wednesday, 9 November 2011

Mini Giveaway Toxic Cupcake!

Salut! In seara asta v-am pregatit un mini giveaway, asa cum am promis, in fiecare luna vom avea cate unul. Premiul nu este unul mare, este vorba de o pereche de cercei si o brosa sub forma unei moristi. Inspiratia mea a fost bineinteles vantul de afara ce mi-a amintit de vremea cand obisnuiam sa fac moristi din hartie si sa alerg cu ele ca bezmetica.
DSC01903 copy
Conditiile de participare (acestea sunt conditiile de participare obligatorii pentru care primiti 1 entry:
1. In primul rand sa fiti din Romania;
2. Sa dati JOIN THIS SITE in mod public cu GFC (Google Friend Connect) - apare in coloana din dreapta in sidebar;
3. Sa dati like paginii mele de facebook apare tot in sidebar sau AICI;
4. Sa dati SHARE pe Facebook la acest post pe wall-ul vostru.
Pentru sanse in plus (+ 3 entry)
5. Postati pe blogul vostru personal un articol despre acest giveaway cu link activ catre aceasta postare + poza cu premiul
Giveawayul incepe azi si se incheie peste doua saptamani pe data de 23 noiembrie iar castigatoarea va fi aleasa cu random.org.