Tuesday, 22 November 2011

Revicel - prima impresie

Ghiciti ce am primit eu acum? Tocmai a sosit curierul la usa mea, ma rog asta dupa ce i-am dat 746 de indicatii, practic am stat cu omul la telefon pana a reusit sa imi gaseasca blocul. Oricum in sfarsit un curier amabil, omul a avut rabdare sa gaseasca blocul si credeti-ma nu e usor deloc.
In fine.. am primit cremele Revicel din campania de testare !! Daca nu stiti despre ce e vorba, cei de la Trender.ro au selectionat 200 de persoane pentru a testa crema anticelulitica Revicel cu ardei iute si alge marine.
Yeey! Eram foarte entuziasmata sa le testez. Am mai incercat si alte creme anticelulitice insa nu prea au avut efect,dar..trebuie sa recunosc nici eu nu prea mi-am dat silinta. Promit ca acum o sa ma tin de treaba!
Si acum sa trecem la creme. Ce mi-a atras atentia prima data? Ambalajul! Nu stiu cine s-a ocupat de asta dar a facut o treaba foarte buna, ambalajul este atat de feminin, este cea mai draguta crema pe care o am.Nu e asa ca e foarte draguta? Pe langa ambalajul foarte cute miroase si foarte bine ceea ce e un mare plus. Daca nu miroase bine nu folosesc niciun produs, oricat de bun se spune ca ar fi. Am eu o problema cu mirosurile.Cam atat la prima vedere. Abia astept sa incep sa o folosesc, dar asta de maine! Va pun aici si instructiunile de utilizare de care promit ca o sa ma tin.V-am pupat!:*