Tuesday, 8 November 2011

Review The Body Shop - Brow & Liner Kit

Pentru astazi v-am pregatit un produs pentru sprancene pe care il am de ceva timp prin casa insa nu il folosisem, consideram ca sprancenele mele sunt oricum suficient de groase si negre. Nu stiu sa va spun un pret pentru ca nu l-am cumparat eu, l-a cumparat mama din greseala crezand ca este fard de ochii. (Am facut o mica pauza la scris si m-am uitat pe site-ul the body shop, este 10 lire, clar nu as fi dat atatia bani eu pe el).
DSC01858
DSC01866
Exista trei variante ale acestui produs: 01 Blonde & Auburn, 02 Brunette & Brown si 03 Brown & Black. Eu am a treia varianta, adica cea mai inchisa si pot spune ca mi se potriveste perfect, cum spundeam am sprancenele foarte negre desi sunt cam blonduta.
DSC01861
Kit-ul vine intr-un ambalaj foarte dragut, vine si cu o pensulica, dar sincer mie mi se pare cam useless sau nu ma pot obisnui eu cu ea, mi se pare foarte rigida si ia foarte mult din produs. Eu folosesc o pensula de la Cosmetic Style despre care am vorbit aici.
DSC01871
DSC01872
Kitul meu, 03 Brown & Black, vine cu doua nuante de maro, am facut si niste swatches sa vedeti cum arata. Pot spune ca am dat cu degetul intens peste sa vad daca se ia si nu s-au intins absolut deloc. In contactul cu apa..ehe aici e alta poveste, am insistat putin si in 20 de secunde am reusit sa am mana perfect curata.
DSC01875
Si acum sa va arat sprancenele mele, ceva gen inainte si dupa.
spranceana
Cum vi se pare? Mie mi se pare ca arata natural, cred ca aceasta nuanta mi se potriveste foarte bine. Am incercat si cu cea mai deschisa dar esec total.
L-as recumpara? Sincer da, daca mi-ar permite buzunarul :D