Thursday, 1 December 2011

Blog award & Leapsa.

Pentru început vreau să va urez la mulţi ani tuturor!! Sunt mândră că sunt româncă şi sper că la fel sunteţi şi voi! La mulţi ani România!!
Acum câteva zile am primit primul meu blog award, yey! Am primit de la Laura M premiul The Versatile Blogger! Acest premiu presupune să spun 7 lucruri despre mine şi să îl dau mai departe la alte 15 bloggeriţe.1. Numele meu este Alexandra (Andra), am 22 de ani şi par de 15;
2. Am vrut să fac Facultatea de Design şi regret că am ajuns să fac altceva;
3. Ador animalele, aş băga toţi câinii maidanezi în casă. Cred că o să ajung la bătraneţe genul ăla de femeie pe care o urăsc vecinii din pricina animalelor pe care le ţine în casă şi pentru că hraneşte toţi maidanezii din faţa blocului. Dar meh animalele au suflet bun, spre deosebire de oameni;
4. Sunt o mare leneşă;
5. Îmi place să dorm până la prânz;
6. Urăsc să văd atât de multă răutate în jur;
7. Urăsc minciuna şi falsitatea.

Dau mai desparte acest award:
Crazy Stuff
Honey Bunny
Miu Miu
Beauty By Jules
Sudessa
Coshuletzul Colorath
Goa
Sunt Frumoasa
Jully With Love

Şi acum leapşa!
1. Imi poti spune: Alexandra sau Andra;
2. Mi-ar placea sa ma numesc: îmi place numele meu;
3. Daca as fi un personaj de carte, as fi: un personaj negativ, masculin :))
4. Melodia mea preferata este: nu am o melodie preferată dar cred că aş alege una de la Pheonix;
5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Sambata;
6. Imi e dor de: excursii;
7. Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Anthony Hopkins;
8. Urasc scoala pentru ca: de cele mai multe ori îmi e foarte somn la şcoală;
9. Imi place scoala pentru ca: socializez şi uneori chiar îmi place ce învăţ;
10. Culoarea mea preferata e: îmi plac toate culorile, depinde de starea mea;
11. Partea preferata a zilei pentru mine e: seara;
12. Vampiri, varcolaci,fantome sau extraterestri?: toţi;
13. Mi-ar placea sa locuiesc: Tokyo;
14. Azi sunt fericita pentru ca: nu am nicio treabă de făcut;
15. A fost un cosmar sa vad: cât de răi sunt oamenii;
16. As vrea sa: nu am prieteni falşi;
17. Mi-ar placea sa existe: câte o căsuţă pentru fiecare căţel;
18. As vrea sa lucrez in domeniul: designului;
19. Daca as avea o putere ar fi: Superwomannnnnn!! Pam panana na;
20. Imi place numele: nu ştiu..al meu?
21. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: fairytales (am păstrat răspunsul ăsta de la Laura M. True true);
22. Citatul meu preferat este:E o întrebare care uneori mă pune în încurcătură: eu sunt nebun sau ceilalţi ? – Albert Einstein
23. Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea .
24. As vrea sa pot: să schimb lumea. We're going down!
25. Viata e frumoasa pentru ca: exista oameni care te iubesc si pe care ii iubesti.
26. Planul meu secret e sa: pai e secret sau nu?
27. Imi place serialul: serialul? poate serialele: Criminal Mids, Dr. House, Grey's Anatomy, Dexter, Supernatural, The Mentalist, Lie To Me, etc.
28. As vrea sa scriu despre: cute fluffz stuff;
29. Vreau sa iti spun ca: Multumesc că ai ajuns până aici cu cititul si la multi ani!
30. Cum ti s-a parut acest chestionar?Ce ai vrea sa ii mai pui? : Destul de lung. Nu aş vrea să mai pun nimic, ba chiar aş mai taia cateva întrebări.
31. Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: Oricine doreste!