Monday, 5 December 2011

Dear Santa...

Aceasta este lista mea pentru Crăciun. Sunt sigură că nu o să scriu aici tot ce îmi doresc dar cred ca o voi completa zilele următoare! (Sunt sigură şi că nu o să primesc tot ce îmi doresc..)
1. Pe primul loc se află clar pensulele Sigma. Sunt atât de frumoase încât nici nu mă pot decide la un kit. Tind să cred ca cel mai mult îmi place travel kit-ul din colecţia The Cities - Tokyo. Culoarea e atât de drăguţă încât nu mă pot abţine să nu salivez puţin la el. Dar lasă ca mă fac eu mare! Şi tot la capitolul Sigma trebuie să adaug şi un kabuki Miss Taylor sau Princess Grace. <32. Paletuţe Sleek!! Până acum am una singură (Monaco) dar îmi place foarte mult şi cu siguranţă aş mai vrea câteva. Următoarea pe lista este Au Naturel cu tot cu balm şi blush.3. Dacă tot e vorba de Sleek trebuie să spun că ma tentează foarte tare tuşurile lor! Prea nehotarată să aleg o culoare, îmi plac toate!4. Oje Flormar! Nu am avut ocazia să testez decât crackle şi aţ vrea să încerc şi altceva. Sper să ajung zilele astea în magazin să reusesc să îmi cumpar. (o să fac singură pe moşul şi am să le pun sub brad!)5. Placuţe Konad!! Am unele no name dar sunt cam FAIL!6. Oje Essence pentru că la fel am testat una singură.7. Tuşuri Essence pentru că cel negru mi-a placut la nebunie!8. Lip Smackerssss!!!9. Pensulă retractabilă de la Avon pentru buze. Era cât pe ce să uit de ea! Trebuie să o pun în capul listei pe aceasta...............................................................................................
E suficient momentan! Acum rămâne de văzut câte o să reuşesc să îmi cumpăr până la Crăciun şi să mă prefac că sunt de la moşul! Sper macar să reuşesc să îmi iau pensulele Sigma. Cu restul poate moşul să vină şi în timpul anului :))
Am văzut că majoritatea aveţi listuţele făcute aşa că nu vă mai întreb ce vă doriţi de la moşul!
Sper să ne aducă ce ne dorim!