Saturday, 3 December 2011

Giveaway Mazza.ro - CLOSED

Pentru că se aproprie Crăciunul şi avem foarte multe cadouri de oferit celor dragi astăzi v-am pregătit un concurs sponsorizat de magazinul de bijuterii online Mazza.ro. Acesta este şi primul meu concurs sponsorizat!
Ce puteţi căştiga? Orice bijuterie fantezie cu valoarea de până în 100 lei de AICI. Eu am răsfoit frumos site-ul şi deja am pus ochii pe o mulţime de bijuterii fantezie. Vă arat şi vouă ce îmi place mie.Ce trebuie să faceţi pentru a vă înscrie:
1. În primul rând să fiţi din România;

2. Să daţi JOIN THIS SITE în mod public cu GFC (Google Friend Connect) - apare în coloana din dreapta în sidebar;

3. Trebuie să daţi like paginii de Facebook Mazza.ro AICI;

4. Să daţi like paginii mele de Facebook AICI;

Concursul începe astăzi şi se încheie Sambătă 10 decembrie ora 23:59 iar câştigătoarea este aleasă cu random.org.
Succes tuturor!

PS: Cei de la Mazza.ro oferă discount de 20% de Moş Nicolae. Pentru a beneficia de discount trebuie să introduceţi codul MOSNICOLAE înainte de finalizarea unei comenzi.