Sunday, 4 December 2011

Lip Balm Addict

Cred că v-aţi dat seama deja că ador balsamurile pentru buze. Chit că nu prea le folosesc îmi place să le am. Dacă miros bine nu mă pot abţine să nu le cumpăr.
Ultima mea achiziţie este cutiuţa cu minuni de la Oriflame care miroase demenţial a ciocolată. Am înţeles că se poate folosi cam pentru orice nu doar ca balsam de buze. A fost doar 5 lei, deja regret că nu le am pe toate 3.
Cel de la Yves Rocher miroase demenţial a zmeură din păcate nu mai reţin cât am dat pe acesta, cred că în jur de 10-15 lei.
Ce nu îmi place la cele două este faptul că trebuie folosite cu pensula, nu-mi place să bag degetul în ele şi încă nu am reuşit să găsesc o modalitate de a lua pensula cu mine. Dar lucrez la asta.
Ultimul este ceva mai banal, nu miroase a nimic dar este bun de ţinut în geantă (lângă cel de la Apidermaliv). Încă nu l-am folosit, defapt chiar mă gandesc dacă să îl păstrez sau nu. A fost 10 lei.
Cam atât. Pregătesc acum un post cu ce am meşterit de Crăciun!