Wednesday, 21 December 2011

Marea Cadoriseală de Crăciun!

După cum multe dintre voi ştiţi, anul acesta pe grupul Beauty Corner s-a înfăptuit Marea Cadoriseală de Crăciun. Cu o mulţime de secret Santas (vreo 40 mai exact), cadouri, hartie de împachetat, o nebunie totala. Cadoul pregătit pentru cadorisiţa mea l-aţi văzut într-un post anterior (aici), încă nu am voie să spun ce se află în pacheţele pentru că nu cred că a ajuns încă la ea. Aşa ca o sa vă arat ce am primit eu şi cine a fost Secret Santa pentru mine! Pam pam.. Secret Santa a fost exact cine nu mă aşteptam. A fost o surpriză totală să aflu că my dear Santa este Laura M, tipa cu care vorbesc de ceva vreme pe messenger la ore imposibile aşa cum mi-a scris ea în scrisorică. Ba mai mult am vorbit şi despre Cadoriseală, despre faptul că nu ne cunoaştem cadorisiţele (sneaky Laura), mai exact m-a tras oarecum de limbă fără să îmi dau seama. Şi acum să vă arat ce cadou minunat am primit!! - o să incep cu această oglindă minunată. Pur şi simplu îmi pare rău să o bag în geantă de teamă să nu o stric!!
  • -loţiune de corp cu vanilie şi lamâie mmm miroase demenţial a prajitură, budincă ceva mega bun de mancat! 
  • - ulei de corp pentru că ştie că îmi place să îl amestec cu cafea :)) (ai încercat Laura?); 
  • - gel de duş pentru peeling; - crema de mâini; - un deo spraz care miroase mega bine! 
  • - o oja mini Sparitual pe care cred că ştie că nu o să o folosesc! E prea cute aşa mini :x 
  • - o ojă Crackle mov; 
  • - o ojă albastră Chissa; 
  • - un fard cremă pentru ochii pentru că ştia că nu am folosit niciodată...(oare de unde?); 
  • - un DVD cu Stand up Comedy :)) 
  • - o scrisorică parfumată pe care nu o arat la nimeni :))
Cum vi se pare cadoul meu? Eu sunt foarte foarte mulţumită! Laura m-a nimerit cu toate! Deşi la cât m-a tras de limbă nici nu ştiu de ce mă mai mir! Vouă vă place această idee? Mie îmi place dar sper ca toate fetele să se ţină de cuvânt şi să nu existe persoane care să nu primească nimic. Deja sunt îngrijorată pentru cadorisiţa mea. Sper să primească coletul întreg!