Monday, 12 December 2011

Revicel !!

Ei bine a venit vremea să vă vorbesc despre efectele cremei Revicel. Cred că toate ştiţi despre ce este vorba, majoritatea suntem trenderiţe . Dacă nu ştiţi despre ce vorbesc click AICI şi acolo găsiţi toate informaţiile despre care aveţi nevoie.

Am aşteptat ceva vreme să îmi fac o părere despre ea, au trecut exact trei săptămâni de când o folosesc. Trebuie să recunosc am ratat câteva aplicări, dar în mare m-am ţinut de treabă.

Eu am folosit crema Revicel în fiecare zi, dimineaţa şi seara după duş. Îmi place să o folosesc mai ales seara după un scrub delicat al pielii. Faptul că intra repede în piele mă ajută să fac şi un masaj anticelulitic pe zonele cu probleme pentru că nu îmi alunecă degetele ca atunci când folosesc o cremă hidratantă. După masaj fuga fuga sub plapumă la încălzit.

Ce îmi place:
- ambalajul foarte feminin;
- mirosul, textura şi culoarea (mă duc cu gândul la o budincă nicidecum la ardei iute şi alge marine);
- faptul că se absoarbe repede;
- felul în care încalzeşte uşor zonele în care o folosim (la început, până să îmi dau seama de dozajul corect, cam ardea...);
- modul în care hidratează pielea (acest efect l-am observat clar după primele aplicări);
- şi nu în ultimul rând efectul anticelulitic! Nu am probleme foarte mari cu celulita, doar pe coapse aveam început de stadiul II (găsiţi AICI stadiile celulitei). Spun aveam pentru că acum nu se mai vede nimic, nu mai e aspectul acela inestetic de coajă de portocală.

Ce îmi displace:
- că produsul este într-un borcanel, fapt ce face dozarea corectă cam imposibilă, iar având unghii lungi este cam neplăcut să stai să îţi cureţi unghiile temeinic după fiecare aplicare.

Ca o concluzie ador crema Revicel! Este perfectă pentru iarnă şi pentru vremea friguroasă de afară. Se pare că se potriveşte perfect cu plăpumica mea, după Revicel dorm ca un bebeluş. O întrebare am: Vara ce facem? Ar trebui să facă încă o cremă anticelulitică, ceva cu mentă! Mentă vara şi ardei iute iarna!