Thursday, 19 January 2012

Apidermaliv cremă de faţă şi balsam de buze.

Astăzi vreau să continui seria review-urilor pentru gama Apidermaliv primite spre testare de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj. Am să vorbesc despre Crema de faţă cu lăptişor de matcă, unt de măsline şi unt de Shea dar şi despre minunatul lor balsam de buze cu lăptişor de matcă, ulei de măsline şi miere (ingrediente 100% naturale).
Am să încep cu Crema de faţă cu lăptişor de matcă, unt de măsline şi unt de Shea. Ce mi-a plăcut foarte mult la prima vedere a fost faptul că fiecare cremă are în căpacel un bileţel cu informaţii, mult mai multe informaţii decat ar fi încăput pe cutiuţa cremei, mai exact absolut toate informaţiile necesare, ba chiar şi date de contact.
După cum am mai spus în postările anterioare, iarna, tenul meu se usucă destul de rău aşa că această cremă este perfectă acum. Chiar dacă producătorii spun că este potrivită tenului normal şi mixt eu mă îndoiesc de acest lucru. După parerea mea este perfectă pentru tenul uscat, un ten normal nu cred ca are nevoie de o hidratare atât de mare. Vara eu nu cred că am să o folosesc pentru că tenul meu tinde să se ingraşe atunci. Ten gras + cremă cu unturi (măsline, Shea) - nu cred că ar da ceva ok.

Dar pentru anotimpul rece această crema este perfectă. Mie îmi place să o folosesc atât seara cât şi pe timpul zilei atunci când simt nevoia de puţin mai multă hidratare. Trebuie să subliniez faptul că ziua o folosesc atunci când stau acasă, dacă trebuie să ies trebuie neaparat să îmi sterg faţa cu dischete demachiante şi puţină apă termală pentru că această cremă intră foarte greu în piele şi lasă tenul uleios. În niciun caz nu se poate folosi ca bază de machiaj.

Per total îmi place însă nu cred că aş cumpăra această cremă. Hidratează foarte bine dar nu îmi place faptul că nu intră în piele nici măcar peste noapte şi urăsc să ma trezesc cu tenul uleios şi lipicios. Poate mai găsesc lipit de faţă şi câte un fulg din pernă.

Pentru fetele interesate crema o găsiţi aici la preţul de 9.13 RON


Iar acum să vă vorbesc despre produsul meu favorit din această gamă, Balsamul de buze cu lăptişor de matcă, ulei de măsline şi miere cu ingrediente 100% naturale. De când l-am primit îl port mereu cu mine în geantă. Nu mă mai pot despărţi de el şi cu siguranţă o să îl achiziţionez când se va termina. Îl puteţi achiziţiona de AICI la preţul de 6.32 RON.

Ce spun producătorii: Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat. 10ml

Părerea mea: Acest balsam de buze este adorabil, hidratează perfect, miroase foarte bine şi are un gust dulceag. Ce îmi place cel mai mult este faptul că nu se vede pe buze, urăsc balsamurile care pe buze arată ca un gloss. Acesta lasă o pelicula subţire hidratantă şi nu este deloc lipicios. Hidratarea nu se menţine foarte mult timp şi trebuie reaplicat destul de des (asta poate şi pentru că îl mananc de pe buze :D) dar nu mă deranjează deloc. Ce îmi cam displace este ambalajul, nu îţi atrage privirea cu nimic, ambalajul este unul de unguent nicidecum de balsam de buze.

Voi aţi încercat produsele Apidermaliv?