Thursday, 5 January 2012

Apidermaliv - Mască pentru faţă cu ingrediente 100% naturale

Începând de astăzi vreau să vă vorbesc despre produsele Apidermaliv primite spre testare de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj, cred că am avut timp suficient să îmi fac o părere despre ele (mai exact o lună jumătate).
M-am hotărât să încep cu masca pentru faţă deoarece acest produs m-a surprins total. Când am văzut produsul am fost puţin reticentă deoarece nu credeam că o să se înteleagă bine cu tenul meu, masca fiind destinată tenului uscat, foarte uscat sau matur (al meu fiind cam mixt).

Dar prima dată vă arat ce ne spun producătorii:
Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.

Utilizare: Pentru un efect maxim se recomanda curatarea fetei cu apa calda, aceasta lasand-o umeda. Masca se aplica intr-un strat subtire si uniform cu degetele pe fata si pe gat. Lasati masca sa actioneze 5-10 minute, apoi indepartati cu apa calda. Tratamentul se repeta cel putin o data pe saptamana.

Susţin ceea ce spun producătorii, masca pentru faţă Apidermaliv este o mască foarte hranitoare, la prima utilizare am rămas total surprinsă de acest lucru. Tenul meu chiar are nevoie de ceva hidratare în anotimpul rece, iar această mască a fost exact elementul lipsa.

 Ce îmi place:
  • foarte mult la ea este faptul că trebuie folosit foarte puţin produs astfel încât o să trec iarna cu ea fără probleme. Pe timp de vară nu cred că o recomand, cel putin eu clar nu o voi folosi vara deoarece tenul meu tinde să se îngraşe;
  • senzaţia de hidratare pe care o lasă după folosire. Tenul meu rămâne catifelat precum cel de bebeluş;
  • faptul că este 100% naturală;
  • mirosul plăcut de ulei de măsline;
  • preţul foarte bun - 12 lei o găsiţi AICI
Ce îmi displace este faptul că ni se indică să îndepărtam masca de pe faţă cu apă calda. Mare greseală. Această mască conţine laptişor de matca, ulei de masline, unt de shea şi miere, iar în combinaţie cu apă caldă nici nu vreţi să ştiţi ce se întâmplă. Am încercat o singură dată, iar de atunci dau masca jos cu dischete demachiante înmuiate putin în apă calduţa.

Cam atât despre acest produs. Dacă aveţi intrebări nu ezitaţi! Pupici!