Thursday, 12 January 2012

Cremă de noapte Cosmetic Plant

Nu cred că v-am mărturisit asta până acum, dar eu ador plafarele. Prefer să mă duc la shopping într-un plafar decât să mă duc să-mi cumpăr haine. Găsesc acolo o grămadă de chestiuţe la preţuri foarte accesibile. Prietenele mă ştiu deja şi încearcă să ocolească plafarele atunci când sunt cu mine, iar după vin şi mă întreabă de unde am crema x şi y. Cred că o să fac un post separat cu mania mea pentru plafare..

Astăzi vreau să vă vorbesc despre Crema de noapte revitalizantă cu vitamina C naturală din măceşe de la Cosmetic Plant pe care bineînteles o am dintr-un plafar, cumparată de mine. Eu am varianta veche după cum se vede şi în poză, gama nouă o gasiţi aici.
Ce spun producătorii: Crema hrăneşte epiderma, îi menţine starea de sănătate şi vitalitatea. Vitamina C din extractul de măceşe protejează celulele de efectul oxidant al radicalilor liberi. Stimulează formarea colagenului natural, normalizând metabolismul celular şi prevenind îmbătrânirea prematură a pielii. Extractul de Melissa Officinalis, denumită popular roiniţă, are un efect cicatrizant şi antiseptic. Prin parfumul fructat şi conţinutul în extract de măceşe şi vitamine (C şi E) crema conferă o senzaţie de confort şi relaxare. Crema se aplică seara pe pielea perfect curată a feţei şi a gâtului, demachiată în prealabil cu Laptele demachiant vitaminizant şi tonifiată cu Loţiunea tonică purificatoare din aceeaşi gamă. Pentru rezultate optime se recomandă folosirea în combinaţie cu Crema hidratantă de zi cu măceşe. Aceasta este descrierea cremei de noapte din gama nouă, cea veche (a mea) nu se mai găseşte.

Părerea mea: Este o cremă de noapte foarte hidratantă, perfectă pentru anotimpul rece şi la un preţ foarte bun -10 lei. Eu o aplic în fiecare seara pe tenul perfect curat înainte de somn. Ce îmi place cel mai mult este senzaţia tenului meu dimineaţa, cand pielea este odihnită şi perfect elastică. Cu siguranţă o voi cumpăra şi pe cea din gama noua când o termin pe aceasta, adică foarte curând.

Şi pentru că tenul meu în sezonul rece se usucă foarte rău am adus o mică îmbunătăţire acestei creme, astfel încât să fie şi mai hidratantă. Am adăugat câteva picături de ulei de migdale presat la rece şi puţină vitamina A. Acum e perfectă pentru tenul meu capricios care ba se usucă ba se îngraşă, nici el nu ştie ce vrea.

Voi ce produse aţi încercat de la Cosmetic Plant? Vă plac plafarele?