Tuesday, 31 January 2012

Cum ştergem oja cu sclipici? (pic heavy)

Pentru că în ultima vreme m-a luat mania ojelor cu sclipici şi cum toate ştim că ojele cu sclipici sunt cel mai greu de îndepărtat, m-am hotărât să încerc o metodă de care m-am tot lovit prin blogosferă şi pe youtube. Am fost puţin sceptică şi mi s-a părut destul de greu dar am zis să încerc şi să vă arăt şi vouă rezultatul.
Până să îmi amintesc de această metodă încercasem metoda clasică (dischete demachiante şi acetonă) dar pentru că aveam trei straturi de lac cu sclipici m-am dat bătută imediat. Urăsc atunci când când jumatate de dischetă îmi rămâne lipită pe unghie...

Dar mi-am amintit de metoda cu folie de aluminiu. Aşa că am dat fuguţa la bucătarie să iau cele necesare. De ce avem nevoie:
-10 bucăţele folie aluminiu (5,6 cm);
- 3 dischete demachiante;
- acetonă;
- o forfecuţă.
Tăiem fiecare dischetă în 4 bucăţi astfel încât să avem o bucăţică pentru fiecare unghie. Nu facem chestia asta pentru că suntem zgârcite ci pentru ca este mult mai simplu să folosim bucăţi micuţe cât să ne acopere unghia.
Îmbibăm fiecare bucăţică în acetonă, o aşezăm pe unghie şi învelim degetul în folia de aluminiu. Nu trebuie să vă stresaţi prea tare să fie învelită frumos sau foarte strans pe unghie. Funcţionează oricum ar fi. La mine a aratat cam aşa:
Am aşteptam cam 10 minute şi după am dezvelit degeţelele. Atunci când scoateţi folia aveţi grija să o presaţi puţin de unghie încât sclipiciul să rămână pe dischetă. Nu prea ştiu cum să explic, dar vă daţi seama sigur la faţa locului.
Ei bine şi aşa arată unghiile mele după ce am scos folia:
Mie mi s-a părut destul de simplu. Prefer să fac aşa decât să am senzaţia aceea ciudată de smilgher şi să se zbârlească parul pe mine. Urăsc senzaţia aia! De obicei când am unghiile făcute cu sclipici le ţin mult şi bine. Pur şi simplu mi se face rău când mă gândesc ce mă aşteaptă când trebuie să le sterg.
Sper că am explicat destul de clar.
Aştept părerile voastre dacă aţi încercat această metodă. Dacă nu...nu mai aşteptaţi!
Pupici!