Saturday, 28 January 2012

Cute blog award + tag

Salut!
Am preluat de la Classy and Pink un tag şi un premiu, bineînţeles cu acordul ei. Mi-am permis să îmi ofer singură un premiu, da sunt o narcisistă :)). Mi-au plăcut foarte mult întrebările aşa că mi-am permis un moment de narcisism. Laura spunea că îl dă mai departe tuturor fetelor din blogosferă, deci da..
LE: Între timp l-am şi primit de la Alex careia vreau să îi mulţumesc frumos! Vă invit să vizionaţi blogul ei AICI, chiar aveţi ce vedea!


Întrebările premiului:
1. Care este produsul de machiaj preferat?
- tuşul;
2. Care a fost trend-ul preferat în anul 2011?
- niciunul:
3. Care este desertul tău preferat?
- hmm clasicul chec;
4. Culoarea preferată?
- Roz, piersiciu;
5. Care este prenumele tău?
- Ramona Alexandra
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
- Cesare Cremonini - Vorrei
7. Pisici sau câini?
- Câini şi pisici!

Sa va spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pana acum pe blog!
- Sunt foarte dezordonată.
Acum încă un tag preluat tot de la Laura:
1.Crezi că eşti frumoasă?
- Doar ce am spus că am un moment de narcisisim. Dar nu, nu cred că sunt. (poate doar uneori cand imi iese un machiaj foarte bine)
2.Crezi că eşti simpatică?
- Da! Măcar atât.
3.Crezi că eşti inteligentă?
- Da, dar uneori mă cred blondă.
4.Cum te descurci cu persoanele de sex opus?
- Ca prieteni foarte bine. Ca iubiţi....horror.
5.Ce zodie eşti?
- Peşti.
6.Soare sau ploaie?
- Decât 40 de grade prefer ploaia.
7.Anotimpul preferat?
- Primăvara.
8.Ciocolată neagră sau albă?
-Neagră dar nu prea mă omor cu ciocolata.
9.Ţi-e mai uşor să râzi sau să plângi?
- În ultima vreme să plâng. (Mai ales când mă uit la serialele mele, filme şi mai nou şi la reclame tv. Sunt o plângăcioasă)
10.Spune o frază dintr-un film.
- Trecutul ne defineşte. Putem căuta motive să scăpăm de el sau de părţile rele, dar singura cale de a scăpa e să adăugăm ceva bun în el – Wendell Berry (îmi plac la nebunie citatele din Criminal minds)
11.Ce faci?
- Bine. Tu? (răspunsul clasic)
12.Ai grijă la modul în care te îmbraci?
- Depinde de starea mea de spirit. În general da.
13.De câte ori te speli pe dinţi pe zi?
- Minim două ori. Maxim.....depinde de cât de plictisită sunt.(mă spăl pe dinţi de plictisieală, e un obicei bun trebuie să recunoaşteţi)
14.Te superi uşor?
- În general nu.
15.Ai vreun viciu?
- Nu doar unul.
16.Un comportament care te deranjează?
-Prefer să nu răspund...
17.Eşti superstiţioasă? 
- Da...am cercei de examen. Consider că sunt norocoşi.
18.La care persoană nu ai renunţa niciodată?
- Mami şi tati.
19.Ai fost îndrăgostită vreodată?
- Da.
20.Crezi în iubire?
- Nu prea mai cred. Nu ştiu.
21.De ce a eşuat ultima relaţie serioasă?
- Prostie.
22.Ai avut inima frântă?
- Da..
23.Ai frânt inima cuiva?
- Da.
24.Te-ai îndragostit de cel mai bun prieten? 
- Cam da.
25.Ai iubit pe cineva fară să i-o spui?
 - Nu.
26.Ţi-e frică să te implici serios într-o relaţie?
 - Da.
27.Ai avut mai mult de 5 relaţii serioase în viaţa ta?
- Nu.
28.Îţi lipseşte cineva acum?
- Da.
29.Eşti fericită?
- Uneori.
30.Mănânci ceva?
- Doar ce am venit de la masă.
31.Îţi place de cineva??
- Hahaha am câte un crush în fiecare serial. Iubiţii mei :x
32.Cea mai frumoasa zi din viaţa ta?
- Umm...când am scăpat de licenţă?
33.Cea mai urâtă zi din viaţa ta?
- Pot să fac un top 10? Nah nu vreau să îmi amintesc. E trecut.
34.Anul cel mai bun?
- Sper să fie 2012.
35.Ai sărbătorit deja ziua de naştere?
- Nu. Dar sărbătoresc acum cu giveawayuri.
36.Ai ţinut diete?
- Nu, doar am mâncat mai puţin şi nu noaptea.
37.Ai avut nopţi albe?
- Încă mai am.
38.Ai mers cu cortul?
- Da.
39.Te-ai supus condiţiilor altora / ai făcut compromisuri?
- Da. Şi cred că fără rost.
40.Ai îmbraţişat pe cineva?
- Chiar înainte să încep tagul.
41.Ai făcut ceva de care să îţi pară rău?
- Da....
42.Ai suferit pentru o altă persoană?
- Doar ce am spus mai sus că am avut inima frântă.
43.Ai călătorit peste hotare?
- Da.
44.Ultima persoană pe care ai îmbratişat-o?
- Mama.
45.Ultima persoană pe care ai telefonat-o?
- O prietenă.
46.Ultima persoană la care ai ţipat?
- My ex ex.
47.Cuvântul tău preferat?
 - Nu ştiu.
48.Există viaţă după moarte?
- De unde să ştiu eu?
49.Ce parte din corp preferi?
- Mâinile.
50.Pentru ce ai lupta pâna la moarte?
- Mom and dad <3
Dau mai departe tagul şi premiul tuturor fetelor din blogosferă care sunt suficient de narcisite să il preia la fel ca mine :))!
Sper că v-a făcut plăcere să citiţi răspunsurile mele! Pupici!