Wednesday, 4 January 2012

Dear Santa x2

Dear Santa...
Vreau să îţi multumesc pentru cadoul imens pe care mi l-ai trimis, m-a făcut mega extra bucuroasă. Nu ştiu dacă îţi pot spune numele aici, dar am vrut să îţi multumesc frumos într-un mod mai oficial :)) Ştiu că tu nu consideri asta un cadou pentru că ţi-am trimis accesorii făcute de mine, dar nu se compară.
Şi ca să nu vă mai ţin în suspans vă arat ce am primit. Exact ce îmi lipsea + un bonus foarte drăguţ.
Mai exact un kit syntetic kabuki de la Sigma pe care mi-l doream foarte mult, mai ales F80. Visam de ceva vreme la ea şi acum clar nu mă mai despart de ea sub nicio formă.

 O surpriză foarte plăcută a fost această oglindă. Este atât de drăguţă încât nu mă pot încumeta să o bag în geantă. Îmi este teamă că poate o stric aşa că stă frumos într-o cutie de bijuterii împreună cu oglinjoara de la Laura M
 Surpriză totală două oje Flormar, cu una dintre ele îmi făcusem french-ul din poză. Abia aştept să vină vara :x Mulţumesc încă o dată Santa!!
  
 Şi la final colecţia mea de pensule. Anul acesta trebuie sa fiu cuminte şi să rămân decât cu acestea. Îmi sunt mai mult decât suficiente. Voi cum o duceţi cu pensulele?