Tuesday, 31 January 2012

Essence Nail Polish Swatches.

Aşa cum v-am promis am revenit azi cu swatches la două oje Essence: Choose me (cea verde cu sclipici) şi Hard to resist (cea albastră). Îmi plac amandouă la nebunie şi nu pot să le găsesc niciun minus. Defapt singurul minus ar fi că nu se găsesc şi la noi.
Sticluţele sunt adorabile, îmi place faptul că ojele Essence au capacul în nuanţa ojei. Foarte util atunci când ai o mulţime de oje şi cauţi una anume în sertar (m-am dat pe mine exemplu, eu le ţin într-un sertar şi ca să găsesc ceva trebuie să le scot pe toate).
Pensula are marimea potrivită, oja este uşor de aplicat şi se usucă destul de repede. Despre rezistenţă nu ştiu să vă spun încă nimic pentru că le-am avut doar câteva minute pe unghii.
(cu flash)

  (la lumină naturală)

Şi un experiment cu sclipici şi matifiant şi un fel de french.

 
Ce părere aveţi? Vă plac cele doua nuanţe?