Friday, 20 January 2012

NYX Jumbo Eye Pencil - 604 Milk

Am văzut că a început o adevarată isterie cu procurarea acestui produs NYX Jumbo Eye Pencil - 604 Milk. Sunt sigură că multe fete chiar nu ştiu cu ce se manancă acest jumbo. Sincer atunci când l-am cumpărat nici eu nu aveam habar..l-am cumpărat doar pentru că am avut ocazia, a fost foarte ieftin şi mi-a plăcut ambalajul (ştiu, ştiu chiar nu e bine). L-am cumpărat de pe ebay cu aproximativ 10 lei, transport gratuit, iar la un preţ aşa bun mi-am cumpărat 3 (Milk, Purple, Rocky Mountain Green).
(cel mov l-am depozitat în cutiuţă iar cel verde nu am idee unde este)
O să vorbesc decât despre nuanţa Milk pe care eu o folosesc ca bază de machiaj. Îl putem folosi în mai multe feluri dar mie ca bază îmi place cel mai mult. Îl putem folosi pe waterline sau în colţul interior al ochilor pentru a da efectul acela de doll eyes dar şi ca highlighter pentru sprancene.

Ca bază de machiaj mi se pare genial!! Recunosc nu am cu ce anume să îl compar, singura bază  pe care o am este cumpărată dintr-o farmacie şi nu este nimic de capul ei. Din păcate nu o am lângă mine să vă pot zice exact ce şi cum. Pentru o începătoare ca mine Nyx este perfect. Am făcut şi câteva swatches cu paletuţa Sleek Monaco să vedeţi despre ce vorbesc.
Vedeţi diferenţa? Trebuie să vă spun că am insistat de 3 ori mai mult cu pensula acolo unde nu am folosit nimic ca bază pentru a obţine intesitatea aia.
După ce am swatchuit câteva culori am zis să testez rezistenta acestora. Am dat cu mâna insistent de câteva ori şi iată rezultatul:
Eu spun că se vede clar ce a rezistat mai mult :D Aşa că dacă vă doriţi o bază ieftină mergeţi pe Nyx jumbo Milk, chiar face diferenţa. Chiar intensifică foarte mult culorile şi le face mult mai rezistente. Eu până am să primesc primerul comandat folosesc Nyx ca primer. Dar nu am pleoapele foarte uleioase şi astfel nu am probleme, fardul nu mi se strange şi nu se întinde. Eu îl recomand clar atât ca bază dar şi ca primer!