Tuesday, 10 January 2012

Suport pentru cercei handmade.

De câteva zile am o stare foarte naşpa, iar când am acest gen de stare mă apuc să fac tot felul de chestii doar doar să nu mă mai gandesc la starea mea. Ieri am făcut curaţenie lună la mine în cameră, am ieşit puţin, iar după m-am apucat să meşteresc un suport pentru cercei (adică m-am apucat să fac dezordine). Din păcate nu m-am gândit să va arat şi vouă paşii pe care i-am urmat pentru că nu mă aşteptam să iasă aşa drăguţ. Trebuie să recunosc ca ideea nu este în totalitate a mea, am vazut un tutorial mai de mult (nu mai reţin exact unde dar la una din bloggeriţele romance) pe care l-am îmbunatăţit cu dantelă, perluţe şi hârtie de împachetat.
Cum vi se pare? Am uitat să spun că ideea de bază este un capac de la o cutie de pantofi. Aceasta este ideea preluată de la bloggeriţa pe care nu mi-o amintesc acum. Dar o să o caut să vă dau link-ul tutorialului ei.
Şi aşa arată pe comoda mea.
LE: Dragonfly a făcut acel tutorial despre care vorbeam. Intraţi aici să vedeţi exact cum se confecţionează!