Thursday, 2 February 2012

Birthday giveaway 4

Astăzi vreau să vă vorbesc puţin despre produsele On Line pe care le-am primit spre testare. Mai exact două săpunuri lichide, unul cu aromă de liliac şi celalalt cu aromă de măsline. Aceste două săpunuri fac parte din gama "Hidratează intens şi păstrează pielea catifelată pentru mai mult timp". Eu am primit cele două arome dar voi puteţi alege dintr-o varietate de arome: Magnolie, Liliac, Lapte şi Miere, Castravete, Tei, Lăcrămioară, Mere, Măsline.

Gama On Line nu conţine doar săpunuri lichide ci produse pentru o îngrijire completă: spumă şi sare de baie, gel intim, săpun lichid de bucătărie, cremă de mâini; iar pentru cei mici şampon şi săpun lichid cu ph neutru şi fără alergeni. Eu m-am îndrăgostit de săpunurile pentru cei mici, ambalajul este foarte draguţ şi presupun că miros foarte bine având în vedere că aromele sunt zmeură şi piersică. Mai multe detalii găsiţi aici.

Dar să revenim la săpunurile pe care le deţin deja. Acestea vin în cantitate mare 500 ml şi sunt dotate cu o pompiţă sigilată astfel nu riscăm să vărsăm săpunul pe timpul transportului (magazin - acasă) dar odată desfăcut săpunul acesta nu se mai poate resigila. Acesta este un lucru bun când îl cumpărăm din magazin pentru că ştim că nu a fost desfăcut, dar un lucru rău dacă vrem să îl luam cu noi în concediu. Dar oricum cine ia în concediu 500 ml de săpun?

Consistenţa săpunului este cremoasă, urăsc săpunurile foarte lichide care pur şi simplu ţi se scurg printre degete, iar pompiţa dozează perfect cantitatea de săpun necesară unei spalari. Bineînţeles că urasc să fiu nevoită să apas de zece ori pe o pompiţă ca să am o cantitate decentă de săpun. Mă face să mă simt ca într-un bar zgarcit şi nu-mi doresc asta în propria-mi casă.

Trebuie să recunosc l-am folosit mai mult pe cel cu aromă de măsline, nu pentru că celalalt îmi displace dar nu le pot ţine pe amandouă pe chiuveta care oricum este mică. Şi la fel trebuie să recunosc că le-am văzut în Kaufland şi nu mi-au făcut deloc cu ochiul. Cred că din cauza preţului undeva până în 10 lei. De multe ori traiesc cu impresia că dacă un produs este ieftin nu este şi bun. Ei bine m-am înşelat de data aceasta. Eu sunt genul de persoană căreia i se usucă mâinile foarte rău (e şi un fel de alergie) şi sunt cam sceptică atunci când vine vorba de săpunuri hidratante. Dar săpunurile On Line m-au convins că există produse bune la preţuri mici. Chiar oferă hidratare, chiar şi pentru mainile mele foarte uscate. Întradevar mai am nevoie de cremă şi nu o să renunţ la ea, dar de când folosesc săpunul nu mai am pe maini cojiţe (sună dezgustător ştiu dar aşa sunt mâinile mele).
Când o să le termin pe acestea două (adică în câteva luni 1000 ml adunate) vreau să încerc cele două săpunuri pentru copii. Zmeură şi piersici sună foarte bine nu?

Cei de la Apollo Mod Distribution au fost aşa draguţi încât mi-au oferit câteva produse şi pentru voi şi aş vrea să le mulţumesc frumos pe această cale.
Este vorba despre două premii. Fiecare conţine trei produse:
- Spumă de baie marin;
- Sare de baie Lapte şi Miere;
- Săpun lichid Masline.

Condiţiile de participare (acestea sunt condiţiile de participare obligatori):
1. În primul rând să fiţi din România sau să aveţi pe cineva în România unde să se poată expedia premiul;
2. Să daţi JOIN THIS SITE în mod public cu GFC (Google Friend Connect) - apare în coloana din dreapta în sidebar;
3. Să daţi like paginii de facebook On Line AICI.
4. Să daţi like paginii mele de facebook apare tot în sidebar sau AICI;
5. Să daţi SHARE pe Facebook la acest post pe wall-ul vostru.
6. Să completaţi formularul de mai jos. Nu se iau în considerare comentariile. Deasemenea nu se iau în considerare înscrierile incomplete.
Data limită: 22 februarie.