Friday, 3 February 2012

Birthday giveaway 5

Ei bine acesta este concursul aniversar cu numărul cinci. Cred că deja v-am plictisit cu sărbătorirea mea dar sincer e cea mai frumoasă petrecere de ziua mea! Acest concurs este sponsorizat de cei de la Lush care au fost foarte drăguţi şi mi-au trimis si mie câteva produse pentru testare, dar astăzi le-am primit şi nu am apucat să fac poze. Promit că o să revin cu un post cu bunătăţile primite!
Avem pregătite trei premii a câte trei produse minunate pentru trei fete norocoase!!
Fiecare premiu constă în :
 1. Leap Frog – sare de baie
O sare de baie facuta special pentru inimile singure, cu o aroma afrodisiatica de neroli, iasomie si lemn de trandafir. In asteptarea printului sau printesei dorite, imbraca-te in acest parfum senzual, pentru a-ti creste puterea de seductie.
Pret: 15.80 lei/buc 60g
2. Sweetheart – sapun
Acest minunat sapun este aromat cu un parfum afrodisiac de iasomie, mandarine si vanilie pentru a face din “Valentine’s Day” o zi ceva mai speciala. Iti vei simti pielea fina si foarte hidratata. inmiresmata de un parfum delicat.
Have a Lush Valentin’s Day!
Pret: 23.80 lei/100g
 3. A French Kiss – spumant solid pentru baie
Relaxeaza-te in apa mov si simte toate beneficiile unui spumant plin de arome pure precum lavanda, rozmarinul si cimbru. Simplu, cu dungi albe si mov, are o ramura de lavanda in amintirea campurilor insorite din sudul Frantei si te va revigora dupa o noapte lunga....
Pret: 23.80 lei/buc. 100g

Ce părere aveţi? Nu-i aşa ca merită câteva clickuri? Aş vrea si eu un premiu!
Condiţiile de participare (acestea sunt condiţiile de participare obligatorii pentru care primiţi 1 entry):

1. În primul rând să fiţi din România sau să aveţi pe cineva în România unde să se poată expedia premiul;

2. Să daţi JOIN THIS SITE în mod public cu GFC (Google Friend Connect) - apare în coloana din dreapta în sidebar;

3. Să daţi like paginii mele de facebook apare tot în sidebar sau AICI;

4. Să daţi like paginii de facebook Lush Romania;

5. Să daţi SHARE pe Facebook la acest post pe wall-ul vostru;

6. Să completaţi formularul de mai jos. Nu se iau în considerare comentariile. Deasemenea nu se iau în considerare înscrierile incomplete.

Aşa cum v-am obişnuit pe 22 februarie ora 24.00 se încheie şi acest giveaway. urmand ca până pe data de 1 martie când este ziua mea toate fetele să intre în posesia premiilor. Fetelor puteţi să vă răsfăţaţi cu produsele Lush şi de 1 martie nu neapărat de 14 februarie nu?
Mult succes!!

PS. În luna februarie dacă eşti la prima comandă Lush beneficiezi de transport gratuit!