Monday, 13 February 2012

Birthday Giveaway 7

Pentru că am lipsit câteva zile de aici astăzi mă revanşez cu un giveaway. Am fost contactata de cei de la Apollo Mod Distribution, aceştia au fost foarte drăguţi şi mi-au oferit pentru voi câteva produse. Este vorba despre măştile Montagne Jeunesse. Ştiţi aceste măşti nu? Eu obişnuiam să le cumpăr dintr-un supermarket din Craiova dar s-a cam ales praful de acesta şi implicit şi de măştile mele. Dacă nu cunoaşteţi aceste măşti aveţi acum ocazia să le testaţi.

Apollo Mod Distribution vă oferă trei premii, fiecare este compus din trei măşti: masca passion pell-off cu rodie, mască pentru curăţare cu ciocolată alba şi gel pentru picioare obosite.

Passion Peel Off
Aceasta masca, cu extract de rodie, zmeura, strugure, merisor si Vitamina E, curata porii in profunzime lasand tenul improspatat si curat. Pelicula, ce se formeaza pe fata dupa aplicare, se indeparteaza cu delicatete dinspre margini spre interior.

White chocolate
Masca pentru curatare cu ciocolata alba cu smantana si jojoba ce lasa pielea curata si hidratata.

Tired Gel Leg

Acest gel pentru picioare obosite cu extracte de cirese si menta calmeaza si alina picioarele obosite, cu senzatie de greutate.

Sună bine nu? Ţineţi cont că aceste măşti sunt pe bază de ingrediente naturale şi nu sunt testate pe animale!

Concursul se va desfăşura pe facebook. Aveti AICI link-ul.

Succes!
PS. Nu uitaţi de celălalt concurs sponsorizat de Apollo Mod Distribution AICI.