Sunday, 5 February 2012

Câştigătoare Birthday giveaway 1

Ei bine am revenit cu numele câştigătoarei paletuţei Sleek - Monaco. Dar prima dată vreau să le mulţumesc tuturor fetelor care mi-au urat la mulţi ani pentru că nu pot sa le mulţumesc la fiecare în parte dar şi tuturor fetelor care s-au înscris.
A fost o muncă istovitoare şi clar de acum dacă mai fac giveaway pe facebook am să pun limită la participanţi şi nu dată limită. Nu ma aşteptam să se înscrie peste 900 de persoane. Nu am cum să pun lista aici pentru că sunt 55 pagini de word aşa ca am să vă arat doar cum începe şi cum se termină lista.

Şi acum ce a ales random!

Si câştigătoarea este:

Am pus şi dovada de share am verificat şi lista deci totul este în regulă. Iar aşa cum am spus şi pe facebook pentru că am închis concursul cu foarte mult timp înainte de data îniţială am să anunţ eu câştigătoarea printr-un mesaj pe Facebook.
Îmi pare rău că am avut doar o singură paletă la un număr aşa mare de participanţi, dar vă invit să vă înscrieţi şi la celelalte concursuri: Birthday giveaway 2, Birthday giveaway 3, Birthday giveaway 4, Birthday giveaway 5, Birthday giveaway 6 unde puteţi câştiga o mulţime de premii! (accesorii Toxic Cupcake, produse Farmec, produse Lush, produse On Line şi produse naturale Apidermaliv)
Succes tuturor şi felicitări Ramona!!