Sunday, 26 February 2012

Câştigătorii giveawayului aniversar! (1)

După multe bătăi de cap am reuşit să extrag câştigătorii la cele patru giveawayuri ce s-au încheiat pe 22 februarie.

Birthday Giveaway 3, concursul sponsorizat de Farmec unde puteaţi câştiga trei produse din gama Gerovital Plant Stop Acnee concepută special pentru tenul cu imperfecţiuni: Cremă cebo-reparatoare purificatoare, Baton corector purificator şi Gel spumant antimicrobian. La acest concurs am avut 230 de înscrieri, bineînţeles că multe au fost înscrieri duble ba chiar şi triple. Am să vă rog frumos să notaţi undeva când vă înscrieţi pentru că înscrieri duble nu înseamnă şanse în plus ci eliminarea din concurs. Primul numar extras a avut înscriere triplă aşa că am extras altul. Nu cred că mai are rost să spun primul număr pentru că oricum a fost eliminat din concurs.


Birthday Giveaway 4 a fost sponsorizat de cei de la Apollo Mod Distribution, aici puteaţi câştiga unul dintre cele două premii ce conţin:
- Spumă de baie marin;
- Sare de baie Lapte şi Miere;
- Săpun lichid Masline.
La acest concurs am avut 159 de înscrieri şi din păcate şi aici am avut înscrieri duble. Random a ales: 




Felicitari celor trei câştigătoare!! Aştept datele voastre pe toxic.cupcake_tc@yahoo.com.
 Revin imediat cu câştigătoarele de la celelalte două concursuri!