Sunday, 26 February 2012

Câştigătorii giveawayului aniversar! (2)

Birthday Giveaway 5 este concursul sponsorizat de Lush, aici aveam trei premii foarte drăguţe pe care chiar şi eu mi le doresc. Dar din păcate nu pot participa la propriul meu concurs :))
Am avut 189 de înscrieri, nu mai are rost să menţionez înscrierile duble nu? Am avut şi câteva întrebări în chestionar, am observat că destul de puţine fete au încercat aceste produse, dar toate abia aşteaptă să le testeze. Din păcate avem doar trei premii şi acestea merg la: 






Iar ultimul giveaway, Birthday Giveaway 6 a fost sponsorizat de Complexul Apicol Veceslav Harnaj unde puteaţi câştiga un set Apidermaliv ce conţine: balsam de buze , mască pentru faţă, cremă pentru faţă şi două creme pentru călcâie, una cu mentă şi una cu propolis.
Am avut 158 de participante şi din păcate ă singură câştigătoare:

Cam asta a fost. Sper că nu am greşit nimic pentru că mi-a dat mari bătăi de cap. Felicitări tuturor!! Aştept datele voastre pe toxic.cupcake_tc@yahoo.com.
Nu uitaţi de celelalte concursuri unde puteţi câştiga un set de trandafiraşi handmade AICI sau măsti Montagne Jeunesse AICI.