Wednesday, 29 February 2012

Cosmopolitan + NYX

Pentru că a fost o isterie totala cu revista Cosmopolitan ce avea cadou produse NYX bineînţeles că nu m-am putut abţine şi a trebui să îmi cumpăr şi eu măcar una. După ce am umblat pe la 10 chioşcuri am găsit în sfârşit ceva draguţ, o pudra mozaic în nuanţa Peachy.
Aşa arată revista, primim la ea cadou şi un card de cumpărături H&M şi o mostră de fond de ten L'oreal Lumi. H&M în Craiova nu am idee dacă s-a deschis încă aşa că îmi este cam inutil acest card. Dar să revenim la pudra mozaic pe care am swatchuito imediat ce am deschis revista.
Chiar îmi doream foarte mult nuanţa asta şi cred că am fost foarte norocoasă să o găsesc. Să nu mai spun că la chiosc era un bărbat care nu avea idee ce vinde, mi-a spus că are două farduri la fel şi când l-am rugat să mi le arate erau defapt un blush într-o nuanţă peachy şi pudra mozaic. Două farduri ha?
Voi ce aţi prins?