Tuesday, 14 February 2012

Happy Valentine's Day!

Iată că a venit şi Valentine's Day.. Nu prea sunt fană a acestei sărbători mai ales că sunt single, dar astăzi am să fiu răsfăţată de iubitul meu care nu ma trădează niciodată! Sunt single şi totuşi am un iubit! Şi e cel mai bun iubit pe care o fată şi-l poate dori. V-am făcut curioase nu? Ei bine pe iubitul meu îl cheamă Lush şi îi place la nebunie să ma răsfeţe..
Dar lăsând nebunia cu iubitul la o parte, astăzi am să folosesc produsele primite spre testare de la Lush. Am aşteptat ceva să le folosesc dar am zis că azi trebuie să fie o zi specială pentru mine. O să fie cea mai frumoasă Valentine's Day ever!
 Am primit trei produse, unul miroase mai bine ca celălalt!! Am primit sarea de baie vegan Honey Bee care miroase absolut demenţial, şampon solid vegan Karma Komba şi balsam pentru păr American Cream. Am să pun poze cu fiecare şi am să revin maine cu părerea mea despre ele. Sunt sigură că nu o să fiu dezamăgită!
Nu uitaţi că puteţi câştiga şi voi produse Lush dacă vă înscrieţi AICI.
Cam atât despre iubitul meu Lush azi.
Happy Valentine's Day fetelor!
Pupici!