Friday, 17 February 2012

Lush - Sare de baie vegan Honey Bee Review

Trebuia să mă răsfăţ cu produsele Lush de Valentine's Day, dar planul meu a fost puţin amânat. Mai exact până aseară când am reuşit în sfârşit să le testez. Le-am încercat pe toate, dar astăzi am să vă povestesc decât despre Sarea de baie vegan Honey Bee.
 Am respectat intrucţiunile, am umplut cada şi am pus în ea sarea de baie. Exact cum scrie şi pe bileţel, este eferveşcentă, se topeşte în cateva minute şi este o plăcere să o urmăreşti. Am facut şi cateva poze în timpul acestui proces.
După cum se vede în poze, colorează apa în galben, dar cum eu am cada albastră apa mea s-a văzut verde, nu am mai pus poză pentru că nu arăta prea drăguţ. Dar nu asta contează ci faptul că miroase demenţial. Nu am cuvinte să explic a ce anume, dar clar îmi venea să o mananc. În sertarul unde am ţinut produsele Lush încă persistă acest miros, îmi mai bag nasul din când în când acolo.

Pe piele a rămas o aromă subtilă, nici nu îmi plac produsele care mă împarfumează prea tare. Nu ştiu să vă spun exact cât persistă aceasta pentru că după fiecare baie folosesc cremă pentru hidratare. Şi apropo de hidratare, după baie pielea mea era foarte catifelată, mai că îmi venea să nu mai folosesc crema.

Descrierea producătorilor:Un rasfat cu miere pentru a preveni carenta de apa la nivelul pielii, aloe vera organic cu rol calmant si namol de Rhassoul din Maroc ce contine multe minerale conferind pielii fermitate. Pentru zilele in care ai nevoie de catifelare si dulceata.

Susţin faptul că este perfectă pentru zilele în care ai nevoie de catifelare şi dulceaţă, dar si pentru când ai nevoie de răsfăţ! 

Singurul punct în minus cred că este preţul. Nu este exagerat, dar nici cât să ne răsfăţăm foarte des.

O găsiţi AICI la preţul de 21.80 lei iar dacă vreţi să câştigaţi produse Lush vă invit să va inscrieţi la giveaway AICI.

Vă plac produsele Lush? Voi ce produse aţi încercat?