Monday, 6 February 2012

Păr gras? Soluţie de urgenţă.

Astăzi vreau să vă vorbesc despre un truc pe care îl ştiu de la mama. Multe dintre noi ne confruntăm cu problema părului care se îngrasă foarte repede. Nu, nu am o soluţie pentru asta ci una pentru momentele de criză în care trebuie să ieşim din casă fără a mai avea timp să ne spălăm părul. De multe ori mi-am programat spălarea părului la ora x şi am fost nevoită să plec de acasă mult mai devreme. Dar ce facem cu părul? Dacă părul nu arată bine degeaba mai avem un machiaj drăguţ. După mine un păr frumos face mai mult decât orice machiaj.

Eu sunt genul de persoană care se spală pe cap doar seara. Motivul este simplu, dacă mă spal ziua şi ies afară am dureri de cap îngrozitoare. Din acelaşi motiv mă usuc mereu cu feohnul. Aşa că da, sunt o norocoasă când vine vorba de durerile de cap.

Să spunem că avem un examen important la care tot învăţăm. Învăţăm, învăţăm şi vine ziua examenului şi realizăm că nu am avut timp mai deloc pentru noi. M-am găsit de multe ori în situaţia asta pentru că mă apuc să învăţ în ultimele zile şi câteva zile stau ca în priză (nu faceţi ca mine).

În ziua examenului bineînţeles criză de timp, fac repede un duş dar ce fac cu părul? Şampon uscat nu am găsit la mine în oraş aşa ca mama mi-a sugerat pudra de talc. Şi ca să vedeţi mai bine efectul acesteia am făcut şi câteva poze.
 Înainte:
Cum se foloseşte? Exact ca şamponul uscat. Punem pe păr din abundenţă dar avem grijă să nu ajungă pe scalp şi apoi masăm uşor. După pieptănăm părul şi vedem rezultatul foarte vizibil.

După:
Se vede rezultatul nu? Faceţi abstracţie de la acele chestiuţe albe pentru ca pudra mea de talc este de o seama cu mine. Dacă folosiţi o pudra bună nu aveţi această problemă. Şi ţineţi cont că aceasta este o soluţie de urgentă! Nu ştiu efectul pe care îl are pudra asupra părului nostru aşa că nu abuzaţi. Şi de îndată ce ajungeţi acasă spalaţi-vă părul. Eu mă duc chiar acum, am făcut acest experiment doar pentru a vă arăta rezultatele.

Aţi încercat această metodă?
Ce părere aveţi?