Friday, 24 February 2012

Review lac de unghii Maybelinne Forever Strong - 720 Green Miracle

Astăzi vreau să vă prezint o ojă într-o culoare mai specială. Un verde închis cu particule fine de sclipici ce îşi schimbă nuanţa în funcţie de lumină. Nu aş ştii să vă descriu această nuanţă în cuvinte, ba mi se pare verde ba dă spre gri petrol. Aşa că cel mai bine vă las să vă uitaţi la poze.
 (fără flash)
(cu flash)
Cum vi se pare nuanţa? Nu e aşa că e specială?

Dar trecând peste nuanţă această oje primeşte clar câteva bile albe!
+ se întinde foarte frumos pe unghie şi nu lasă dâre;
+ aplicatorul este foarte precis;
+ fortifiază unghia;
+ se usucă repede;
+ este nevoie doar de două straturi pentru a obţine o culoare opacă;
+ rezistă foarte mult timp pe unghii.

Eu am aplicat oja în două straturi şi nu am folosit top coat tot pentru a îi incerca rezistenţa. A rezistat patru zile pe unghii fără probleme, doar că mai mult de patru zile nu rezist eu cu acceaşi ojă pe unghii. Sunt convinsă că ea rezistă şapte aşa cum promite, iar cu un top coat mult mai mult de atât.

Poate fi achiziţionată de pe MakeupOnline la preţul de 19.5 lei.