Monday, 27 February 2012

StyleBox - Februarie.

În sfarşit am intrat în posesia StyleBox-ului!! După lungi, lungi, lungi aşteptări am fost contactată în această dimineaţa de curier. Chiar îmi luasem adio şi chiar am vrut să renunţ şi la această comandă dar pasiunea pentru mini produse nu m-a lăsat să fac asta (la BeautyBox am renunţat dar nu vreau să discut acum despre asta).

Coletul trebuia să ajungă după data de 15, mă aşteptam ca asta să însemne data de 16, 17, 18 nicidecum 27 februarie. Dar pentru că am nimerit un curier foarte drăguţ pe care l-am plimbat prin trei locaţii diferite (că deh ziua de luni e cam ocupată de obicei) şi pentru că plăsuţa coletului a fost foarte drăguţa de data aceasta am să trec peste acest aspect.
Nu e drăguţă plăsuţa?? Pentru ea acord un mare plus! Urasc să primesc colete ambalate urât, învelite în reviste kaufland sau alte bazaconii de genul ăsta, mai ales dacă vin din partea unei firme. Sper totuşi ca pe viitor produsele să vină într-o cutiuţă draguţă aşa cum vin la fetele din afară.
În plăsuţă am găsit următoarele produse:
- 10 mostre Cremă hidratantă Vichy Aqualia Thermal 1.5 ml, deci 15 ml cremă produs; Produsul întreg costă undeva la 80 de lei şi are 50 ml astfel 15 ml vin cam 24 lei;
- Vichy Apă termală – Miniprodus 50 g; Din câte am înţeles aceasta ar costa cam 20 lei;
- Vichy Soluţie micelară demachiantă 3 în 1 – Miniprodus 30 ml; Undeva la 5 lei;
 - balsam Matrix Biolage pentru păr vopsit 250 ml. Aici ar fi trebuit făcut un mic quiz pentru că eu de exemplu nu am părul vopsit. Am înţeles că acest produs ar costa în jur de 50 lei.
- Weleda Loţiune exfoliantă cu mesteacăn – Miniprodus 20 ml. Ar costa undeva la 6 lei.
- mostră cremă de mâini Weleda cu extract de cătină.
- şi nu în ultimul rând o scrisorică foarte drăguţă ce ba m-a amuzat ba m-a enervat! Oricum această scrisorică este foarte bine venită! Încă un plus din partea mea, dar ar fi draguţ ca data viitoare să fie personalizată cu numele fiecărei cliente. Cer prea mult ştiu!

Per total îmi plac foarte mult produsele şi chiar nu regret această comandă, am şansa să încerc produsele Matrix şi Weleda, produse cu care nu am mai avut de a face până acum.

StyleBox-ul a costat 34,99 lei cu transportul prin curier inclus şi dacă adunam produsele de mai sus ajungem la un total de peste 100 lei. Vreau să subliniez faptul că preţurile produselor au fost puse în funcţie de magazinele online pe care le-am găsit eu, nu am stat să verific toate magazinele să vad preţul cel mai bun. Am luat doar nişte preţuri orientative.

Am să comand StyleBox-ul de martie? Tind să cred că DA!