Tuesday, 28 February 2012

Surpriză + dezamăgire.

Acum două săptămâni am câştigat pe blogul Jully With Love un ceas foarte simpatic.Concursul a fost sponsorizat de www.ceasuri-outlet.ro. Am fost yeey un cadou de ziua mea (care este poimaine şi pe care nu am de gând să o sărbătoresc) toate bune şi frumoase până să ajungă premiul. Ieri am primit aviz şi am dat fuguţa la poştă, am fost şi norocoasă, nu era chiar nimeni acolo la coadă, în 5 minute am rezolvat treaba. Doar că doamna de acolo mi-a înmânat un plic micuţ cu bule. M-am uitat la plic nedumerită pentru că eu aşteptam un ceas, dar m-am gândit că poate totuşi e altceva înăuntru. Cum ies din poştă desfac plicul şi vărs conţinutul lui în palmă. Ce să fie în plic? Ceasul în alt plic micuţ. Desfac şi plicul acela în mână şi cum era aproape beznă am văzut că sclipeşte ceva în palma mea. Ei bine aici era surpriza, ceasul avea cadranul spart şi în mâna mea erau numai bucaţele de sticlă. Mi-am scuturat uşor palma şi am plecat acasă dezamăgită.
 Eu nu înţeleg cum se poate aştepta cineva ca un obiect fragil să ajunga la destinaţie întreg într-un plic. Am citit pe site şi ştiam că ceasul vine fără cutie dar nu mă aşteptam ca asta să însemne plic. Credeam doar că ceasul nu are cutia lui, dar că la transport va fi bagat în una din aia maro, clasică, sau în cel mai rău caz în orice fel de cutie de la oricare obiect.
Sper că pentru clienţii lor, cei care plătesc aceste ceasuri să nu facă economie la cutii.
LE: I-am contactat pe e-mail, le-am spus despre această problemă, le-am trimis şi o poză şi le-am sugerat să aibă mai multă atenţie pe viitor. În nici măcar o oră am primit un răspuns din partea lor. Şi-au cerut scuze pentru inconvenient, se pare că cei care au ambalat ceasul au uitat să pună protecţia pentru ecran. Mi-au cerut datele pentru a îmi trimite alt ceas chiar dacă eu nu le-am cerut acest lucru.