Sunday, 11 March 2012

Campanie vALLuntar!

Astăzi vreau să vă vorbesc puţin despre campania vALLuntar, campanie la care particip şi eu. Ce este vALLuntar? O campanie susţinută de Grupul Editorial All ce încurajează lectura şi volutariatul. Dar mai bine să vă pun descrierea oficială a acestei campanii:

Ce este vALLuntar? Este o campanie online prin care noi, Grupul Editorial ALL, ne propunem să încurajăm lectura şi voluntariatul. O echipă de angajaţi ALL va face voluntariat în schimbul…lecturii.
În perioada 24 ianuarie – 16 martie noi punem gratuit la dispoziţia bloggerilor orice carte de pe www.all.ro. Ei trebuie să o citească şi să îşi scrie părerea despre carte pe blogul personal. Fiecare recenzie valorează 15 minute de voluntariat ce va fi realizat de către echipa ALL pentru un centru ales de bloggeri. Fiecare comentariu referitor la carte sau la campanie, dat la postul cu recenzia, adaugă încă 3 minute de lucru.

Cum vi se pare? Nu e aşa că este o iniţiativă foarte bună? Susţine două lucruri importante dintr-un foc. Trebuie să recunoaştem că în zilele noastre e mai greu cu lectura, eu cel puţin mă limitez la ce am de citit pentru facultate, iar de voluntariat nici nu se mai pune problema. Pentru mine voluntariatul este atunci cand mai donez din când în când hainuţe şi jucării pentru casele de copii. Voi cum staţi la capitolul acesta?

Pentru că vă spuneam că particip şi eu la această campanie vreau să vă spun şi ce carte mi-am ales: Noul cod al bunelor maniere de Slke Schneider-Flaig. Am căutat mereu să citesc această carte, dar de câte ori am fost la bibliotecă era împrumutată de altcineva. Mai am o variantă de cod al bunelor maniere, dar este una mult mai mică şi bineînţeles că nu mi-a satisfăcut curiozitatea.

Am să îi fac recenzie în decursul acestei zile, acum vroiam doar să vă înformez despre această campanie şi să vă spun că aştept comentariile voastre la recenzie. Nu uitaţi, fiecare comentariu înseamnă 3 minute de voluntariat. Dar asta nu înseamnă să spamaţi, se ia în calcul doar un comentariu de persoană.

Revin cu recenzia.
Pupici!