Monday, 5 March 2012

L'Oreal Paris Color Riche Cream Lipstick - 458 Sand Creme

Am să încep prin a vă spune că urăsc din tot sufletul să îmi fac poze la buze şi nu cred ca o să apară prea multe astfel de poze pe blogul meu. Acesta este primul review la care pun swatch pe buze pentru că produsul este primit spre testare şi am zis să îi fac un review aşa cum trebuie.
Ce spun producătorii: Laboratoarele L'Oréal Paris au selectionat pigmenti din cele mai pure si mai fine culori pentru a crea rujul perfect. 
Pe buzele perfect hidratate, culorile nu au fost niciodata mai intense si mai profunde. Imbraca buzele intr-o stralucire rafinata care ramane intacta intreaga zi, fara sa curga sau sa isi piarda stralucirea. 
Ingrediente:
Lanolin Liquida / Lanolin Oil, Oleyl Erucate, Sesamum Indicum Oil / Sesame Seed Oil, Cera Microcristallina / Microcrystalline Wax, Ppg-5 Lanolin Wax, Acetylated Lanolin, Cera Alba / Beeswax, Calcium Aluminum Borosilicate, Disteardimonium Hectorite, Tocopheryl Acetate, Rosa Canina Fruit Oil, Synthetic Fluorphlogopite, Alumina, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, Silica, Geraniol, Calcium Sodium Borosilicate, Benzyl Alcohol, Tin Oxide, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Methyl-2-Octynoate, Polyethylene Terephthalate, Polymethyl Methacrylate, Parfum / Fragrance, [+/- May Contain, CI 77891 / Titanium Dioxide, Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / Iron Oxides, CI 15850 / Red 7, CI 45410 / Red 28 Lake, CI 15985 / Yellow 6 LakE, CI 77163 / BISMUTH OXYCHLORIDE, CI 45380 / RED 22 LAKE, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 19140 / Yellow 5 Lake, CI 75470 / CarminE]. (F.I.L. B31062/6).

Părerea mea: Rujul vine într-un ambalaj foarte simplu şi elegant, auriu, înscripţionat bineînţeles cu sigla L'Oreal Paris. Întradevăr hidratează buzele foarte plăcut iar nuanţa primită de mine este superbă, un maro mat nu foarte închis. Îmi place senzaţia pe care o lasă pe buze, faptul că este foarte cremos şi că nu este deloc lipicios. Am păţit la alte rujuri ca acestea să se strangă pe anumite zone ale buzelor, dar cu acesta nu este cazul.
Am făcut şi un swatch la lumină naturală. Nu e minunată nuanţa? Îmi plac foarte mult nuanţele naturale pentru că se potrivesc pentru orice ocazie şi la orice oră.
Primeşte un singur punct în minus deoarece în descrierea produsului se promite că acesta rezistă pe buze întreaga zi, fapt ce este total eronat. trebuie reaplicat o dată la câteva ore. Primeşte punctul în minus doar pentru că se promite acest lucru deoarece pe mine nu mă deranjează acest aspect, din contră, urasc rujurile care se curăţă greu de pe buze.
Poate fi achiziţionat de pe makeuponline.ro la preţul de 47.26 lei.