Friday, 2 March 2012

Notd + Cum îmi îngrijesc eu unghiile (pic heavy)

Salut!
Pentru că încă sunt fascinată de top coaturile cu sclipici de la Essence a trebuit să folosesc unul şi la această manichiură, dar de data aceasta am făcut doar un french cu el.
 Vă place floricica mea? Este primită de la un prieten de familie de la care în fiecare an primesc o floricică. Defapt de fiecare data de 1 martie primesc de la bunic un marţişor, de la tati o zambilă şi de la acest prieten. Este la fel în fiecare an.

Dar să revin la unghiile mele de azi. Pe langă acest notd vreau să vă arat şi cum îmi îngrijesc eu unghiile pentru că foarte multe fete m-au întrebat cum reuşesc să le ţin lungi.
Pentru început aşa arată ughiile mele proaspat sterse cu acetonă.
Urât nu? Acetona îmi usucă foarte rău cuticulele, dar urmează să le hidratez. 
După ce le-am curăţat le pilesc puţin pentru că nu vreau să le am mai lungi de atât şi le pilesc şi pe toată suprafaţa cu un buffer cu patru feţe. Aveţi grijă cu acesta şi nu insistaţi mult pentru că subţiaza unghia. Şi nu vrem asta nu?
Acestea sunt pilele pe care le folosesc eu. Nu folosesc pilă din metal pentru că mi se face pielea de găină de la ele. Dacă ştiţi la ce ma refer.
După ce am ajuns la forma dorită a unghiei îmi hidratez cuticulele cu unul dintre aceste uleiuri. De obicei îl folosesc pe cel de la Orkide, mi se pare cel mai bun deşi este cel mai ieftin - 3 lei.
Aplic uleiul pe cuticule şi în timp ce acesta acţionează folosesc tratamentul de la Farmec cu vitamina B5. E foarte important şă avem cuticulele acoperite de ulei atunci când folosim acest tratament pentru că le usucă foarte rău. Eu am văzut pe pielea mea cum este şi nu vreau să mai trec prin asta. Atunci a fost singura dată când am fost nevoită să îmi tai cuticulele. Dar nu am renunţat la tratament pentru că acesta este motivul pentru care am unghiile lungi. Îţi trebuie doar ceva rabdare şă îl foloseşti de fiecare dată când îţi faci manichiura.
Cu un beţişor din lemn îmi împing cuticulele şi le desprind de pe suprafaţa unghiei.
Acum e momentul să ne spălăm pe mâini şi după să aplicăm un base coat. Şi acum îmi place să îl folosesc pe cel de la Orkide pentru că se usucă foarte repede şi oja se întinde foarte frumos peste el. (şi iar este cel mai ieftin dintre cele din poza - 3 lei).
Cam asta este rutina mea în îngrijirea unghiilor. Sper că v-am lămurit cât de cât. Dacă aveţi întrebări vă răspund cu mare drag.
Pupici!